poniedziałek, 13 maja 2013

Wpis do albumu

Witajcie. W ostatnim wędrującym albumie , w którym miałam przyjemność wykonać wpis, dominował temat "życie". Moja strona tak trochę pobocznie w tym temacie, ale miałam nadzieję, że właścicielce Pagacie, przypadnie jednak do gustu. Osobiście bardzo lubię różne "schowki"  w albumach, dlatego też na na stronie pod ramką kryje się otwierana klapka, a w niej " opowiastka z morałem. Pociachałam UHK-owe "Le Journal", dodałam kilka listków i parę mediów. A oto rezultat:






Pozdrawiam serdecznie i trochę deszczowo :)  

 

4 komentarze:

  1. Wow! Wspaniały wpis! Uwielbiam Twoje prace, wspaniale jest je pomacać na żywo, a Pagata pewnie robi to bez przerwy :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpisik bardzo elegancki,gustowny, w przyjemnych dla oka barwach kremu no i te listki zielone-cudowne:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, dziękuję, listki wycięte ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ci on,mój sesese.Mam i nie zawaham się go macać codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń