środa, 15 czerwca 2011

UHK-we papiery pod nożem

Przymierzając się do cięć na większą skalę zaczęłam od łagodnego zestawienia w prostej niby - kopertówce. To nietypowe dla mnie, bo rzadko wykonuję coś w pastelowych barwach, ale połączenie tych dwóch papierów UHK jest po prostu piękne. I nawet nie umiem całego uroku tego  papieru oddać na zdjęciach (nie chciały wyjść lepiej). Pewnie jeszcze wrócę do tego połączenia, bo marzy mi się jeszcze wersja z kremowymi koronkami. 

 Rameczka ze Scrapińca,  odrobina brokatu, wstążka i samoprzylepne pół-perełki. Ot, i wszystko.






5 komentarzy:

  1. your quilling is beautiful...thanks for you comment on my blog.

    Cheryl

    OdpowiedzUsuń
  2. WITAM JAK SIĘ ROBI TE KWIATUSZKI?

    OdpowiedzUsuń
  3. So' Beautiful
    Groetjes Baukje

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne są twoje wszystkie prace :) ja tez zapytam odnośnie tego quillingowego białego kwiatka ,czy tniesz paski na maszynce? kiedys gdzieś w necie spotkałam taka na korbke ktora właśnie cieła tak dokładnie paski ,czy wiesz cos na jej temat?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń